2B Çizgi Film ve Animasyon Yüz Yüze Eğitimi

Eğitim Kodu: CS74

Eğitim Seçenekleri

Eğitim Saatleri:
PAYLAŞ:

Öğrencilerimizin İlham Verici Başarı Hikayelerini Keşfedin
https://unityverseacademy.com/blog/10


2B Çizgi Film ve Animasyon Uzmanlığı Eğitimi

Eğitmen: Nevin Eryılmaz (CV için tıklayınız.)
Kurucu_Eğitmen_Öğr__Gör__Nevin_Eryılmaz_pdf_22.jpg
Nevin Eryılmaz, geleneksel ve dijital tasarım alanlarındaki 20 yılı aşkın sektör deneyimi yanı sıra, İstinye Üniversitesi'nde Bilgisayar Destekli Tasarım ve Animasyon önlisans ve Dijital Oyun Tasarımı lisans programlarının kurucusudur. Üniversitenin Dijital Oyun Tasarımı bölümündeki tasarım ve yazılım merkezli eğitim anlayışının öncüsü olmakla beraber, 2021 yılında aynı üniversitede Türkiye'nin ilk YÖK onaylı Dijital Oyun Araştırma Merkezi olan Dijital Oyun Geliştirme ve Animasyon Araştırma Uygulama Merkezi'ni kurmuştur ve iki sene boyunca Merkez Müdürü olarak görev almıştır. Merkez'de üniversitenin Animasyon ve Dijital Oyun Tasarımı programlarındaki öğrencilerin kendi oyunlarını geliştirerek oyun marketlerinde yayınlaması ve ticarileşmeleri desteklenmiştir. Eryılmaz'ın sektör ve akademi deneyimli kadrosunun etkisi ile, İstinye Üniversitesi Dijital Oyun Tasarımı bölümü iki senede Türkiye'nin ilk tercih edilen 3 üniversitesi arasına yerleşmiştir. Eryılmaz'ın Milli Eğitim Bakanlığı ve çeşitli dijital oyun şirketleri ortaklığında gerçekleşen proje ve çalışmaları devam etmektedir.


3boyuntlu_modelleme_ve_animasyon1.jpg

Öğr. Gör. Nevin Eryılmaz'ın katıldığı programlardan bir kaçı:

     

     

     2B_animasyon_01-1.png

Temelden başlayarak, çizgi film ve animasyona giriş yapacağız ve hareket ilkelerini öğreneceğiz. Öğrenciler bir Animasyon Sanatçısı olma alıştırması yapacak, kendi animasyon dostu karakterlerini tasarlayacak ve bir yürüyüş döngüsü oluşturacaklar. Bu sınıf, öğrencilere temel 2B donanımları tanıtacak ve bu yeni araçları geleneksel animasyon teknikleriyle birleştirmeyi öğreneceğiz. Taslak oluşturma, renklendirme ve hatta aydınlatma dahil olmak üzere animasyonu bitirme sürecini gözden geçireceğiz. Bitirme projesinde öğrenciler kendi kısa döngülerini canlandıracaklar.

 


     Eğitimimizden kareler:


                              
                            oyun_site_koyulcak2.jpg           
oyun_site_konulcak12.jpg

                             IMG_58715.jpg           IMG_5148.jpg



                                         IMG_5023.jpg                  IMG_51231.jpg   


           

                                      IMG_51152.jpg                           IMG_51032.jpg                   
                                  IMG_50982.jpg                   
IMG_50892.jpg           

                                  IMG_50372.jpg                 IMG_49203.jpg 

                                        IMG_50452.jpg                             

                              Z                 

2Q==

Z